2012年5月21日 星期一

日本行D1

終於開始, 睇下寫唔寫得晒.....

==========================================

其實今次係我第1次自己去日本...同埋對上一次去係10年前......
因為我聽講DELTA遲到會冇機位所以我6點正就去到機場, 天都未光就上的士成個感覺好SAD......
要我唔遲到最好既方法就係唔好訓覺, 既然我可以6點去到就即係冇訓過覺啦啊哈哈哈A_A
唔訓最大鑊就係CHECK-IN完之後我坐係DELIFRANCE食野食到想嘔....係因為眼訓到想嘔........ORZ

終於捱完個幾鐘上到機大訓特訓, 點知我訓左2個鐘就醒左....竟然俾我睇到RISING OF THE PLANET OF APES!!!!!!! 呢套真係想睇好耐!!!!!!!!!!!!!!!

搭完飛機終於到步, 真係班機早左起飛所以我係趕到去池袋果班NEX!!! 唔使轉車VERY NICE!! [所以我成日話某人是真正的幸運A]

NEX真係好好坐....我又訓左A09

今次因為本人私心既關係所以要住池袋 [係方便我去宅], 一落車2條友先發現日本JR站既指示牌好唔USER FRIENDLY..........[其實係我地2個都唔識睇姐]
同埋我唔記得左PRINT酒店地圖啊哈哈哈....
最後要好7咁問姐姐間酒店點去....姐姐好好啊佢帶到我去酒店門口!!!!!!!!!!!!!!!!![驚]

其實間酒店房已經比我想像中大...
放低D野我地就落去附近行, 都係果句....2個都唔識路XDDDDDDD

唔知點解9行都會失守左對鞋.......麻里子代言既鞋啊~~~~~WWWWWW

之後終於去到傳說中既乙女街....見到有APH扭蛋.....好明顯個隱藏版就係阿普啦


某人的幸運A能力再次發動, 我第一次見到人扭一個蛋入面有2個GOODS.....
但係我要吐糟點解阿普同露君會係同一個蛋入面出現!!!!!!!! 一定係包裝上出現錯誤, 明明就應該係兄弟....
點解我扭左舊幾水(港紙)都扭唔到WEST!!!!!!!!!!!!!!!! ;口;;;;;;;;;;;;;;

之後入到KBOOKS我感受到世界對我荷包既惡意.....

師父果幾本都係2手! 好抵!!!!!! [重點錯]

晚餐是禁機食堂, 我對食真係冇咩要求, 但係日本食野真係好貴啊啊啊啊!!!!!!!!!!!

咁都要HK$6X蚊.....呢個時候我好掛住香港既茶記..........T_T

因為之前果晚冇訓所以我夜晚都冇落到樓下便利店, 之後先知原來酒店後面係男公關店....A_A

沒有留言:

張貼留言